Terug

⚫️WINTERJASSEN BIG SALE ⚫️ NU TOT 50% KORTING

  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Voor 18:00 besteld = Morgen in huis!
  • Bedenktijd 15 dagen!

Klantenservice + FAQ's

 

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Adres

1.1 Contact

OnlineWinterjas.nl

Adres:  Kabelweg 34-36, 1014 BB Amsterdam
Tel: 020 - 411 89 38
E-Mail:  [email protected]
KVK:  66.14.22.96
BTW: NL.85.64.13.173.B01

LET OP! DIT IS GÉÉN BEZOEKADRES! 

1.2 Openingstijden

Telefonisch bereikbaar op: +31(0)20 - 411 89 38

Maandag t/m Vrijdag: 10:00 t/m 18:00
Zaterdag & Zondag : Gesloten

DIT IS GÉÉN BEZOEKADRES! 

LET OP!
TIJDENS DE NATIONALE FEESTDAGEN ZIJN WIJ GESLOTEN!
HOUD U ER REKENING MEE DAT HIERMEE DE LEVERTIJDEN KUNNEN AFWIJKEN.

2. Bestellen

2.1 Hoe maak ik een account aan?

Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijgt u van ons automatisch de gegevens van uw account toegezonden.
In deze e-mail staan uw klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website.
U hoeft zich dus niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen.

2.2 Wat zijn de verzendkosten?

  • Standaard verzending binnen Nederland is GRATIS bij een minimum order van €49,99; bij eerste bestelling op naam en houdt stand bij aankoop. Orders onder €49,99; berekent het systeem automatisch €4,99; verzendkosten bij.
  • Voor Duitsland, Belgie en Luxemburg is dit €4,99.
  • Voor verzending buiten Nederland worden de verzendkosten vooraf bepaald aan de hand van de afmetingen en het gewicht van de bestelling en het bestemmingsadres.

3. Product levering

3.1 Product binnen aangegeven levertijd niet ontvangen?

Uw product is momenteel niet leverbaar of uitverkocht.
Wij nemen meteen contact met u op.

Het kan wel eens voorkomen dat de bestelde product(-en) niet de volgende werkdag wordt geleverd, hieronder kunnen aantal factoren plaatsvinden:
- Het product is de laatste exemplaar, maar heeft een fabrieksfout, mankement of beschadiging;
- De aankoop van het product is gepaard plaatsgevonden vanuit de franchise onderneming; 
- Het product moet besteld worden vanuit de hoofdleverancier / distributiecentrum;
- Het product is d.m.v. een systeemstoring vooralsnog te koop aangeboden terwijl het niet op voorraad is.

3.2 Indien uitverkocht, wat zijn de mogelijkheden?

  • U mag ruilen voor een ander product.
  • U kunt wachten op uw product (Meeste producten komen snel weer op voorraad, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.) 
  • U kunt het product annuleren.

3.3 Ruilen voor een ander product?

Kleding en accessoires kunt u binnen 14 dagen na ontvangst omruilen voor een andere maat of product. Underwear wordt niet geaccepteerd wegens Hygiëne!

Per 1 september 2019 levert Onlinewinterjas.nl eeretourformulier in de doos bij u bestelling. Deze retourformulier kunt u ook gebruiken om artikelen te retourneren. Vul het volledig in en stuur samen met de Factuur/Pakbon naar Onlinewinterjas.nl. Zodra wij u pakket hebben ontvangen zullen wij het order verwerken.


Indien kleding gedragen, gewassen is en geen aangehechte kaartje meer heeft, kunnen wij het artikel niet accepteren. Deze worden teruggestuurd* naar de klant.
Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd in de zelfde conditie, onbeschadigde staat en netjes in originele verpakking, ongebruikt en voorzien van een label. 
Zonder nette beschermde verpakking zijn wij genoodzaakt om 10% verwerkingskosten van ieder product in rekening te brengen.


*Bij orders onder €49,99 zullen wij verzendkosten vragen.

3.4 Annulering van product?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.  U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen.  U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd*.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.  Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected].  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

* Zie 2.2

4. Rembours

4.1 Contant aan de deur betalen?

Het is helaas niet mogelijk om bij Onlinewinterjas.nl onder rembours te bestellen.

5. Klachtenpagina

5.1 Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Naam ondernemer: UNITED FASHION BENELUX handelende onder naam OnlineWinterjas.nl
Vestigingsadres: Kabelweg 34-36, 1014 BB Amsterdam
Telefoonnummer: +31(0)20 - 411 89 38
Telefonisch bereikbaar op 
Maandag t/m Vrijdag: 10:00 t/m 18:00
Zaterdag & Zondag: Gesloten
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 66.14.22.96
BTW-nummer: NL.85.64.13.173.B01

LET OP, DIT IS GÉÉN BEZOEKADRES!  

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Onlinewinterjas.nl bij is aangesloten.

Het kan wel eens voorkomen dat de bestelde product(-en) niet de volgende werkdag wordt geleverd, hieronder kunnen aantal factoren plaatsvinden:
- Het product is de laatste exemplaar, maar heeft een fabrieksfout, mankement of beschadiging;
- De aankoop van het product is gepaard plaatsgevonden vanuit de franchise onderneming; 
- Het product moet besteld worden vanuit de hoofdleverancier;
- Het product moet besteld worden vanuit distributiecentrum;
- Het product is d.m.v. een systeemstoring vooralsnog te koop aangeboden terwijl het niet op voorraad is.

Mocht één van de bovengenoemde factoren zicht plaatsvinden, nemen wij direct telefonisch contact op met onze klanten en informeren wij per e-mail. 

Wij doen ons uiterst best om onze klanten de beste service te verlenen en een goed product te sturen d.m.v. productcontrole uit te voeren.
Helaas kan bij kledingstukken wel voorkomen dat er fabrieksfouten, mankementen en beschadigingen bevatten. 
Geleverde producten worden door ons zorgvuldig gecontroleerd, gestoomd en opnieuw ingepakt.

6. Bedrijfsgegevens

6.1 Bankgegevens

ABN-AMRO Bank: 0583 8500 30
T.N.V: UNITED FASHION BENELUX
Plaats: Amsterdam
IBAN: NL07 ABNA 0583 8500 30
BIC/SWIFT: ABNANL2A

OnlineWinterjas.nl is een onderdeel van UNITED FASHION BENELUX V.O.F

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »